Школа сьогодні

З 2017 року Кам’янець-Подільський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 11  очолила енергійна, ініціативна Чернець Олена Вікторівна. Новопризначений директор визначила найголовніші завдання, які потребують нагального вирішення. За півроку було оновлено матеріально-технічну базу школи: замінено  23 вікна і вхідну групу дверей, відремонтовано стелю класної кімнати 7 класу, поповнено кабінет 3 класу новими партами, створено куточок відпочинку для школярів, з бюджету розвитку заклад отримав холодильник.

У школі  в 2017-2018 н.р. навчається 228 учнів, з яких сформовано 11 класів. Навчальний процес здійснює 31 педагогічні працівники  ( 8 учителів мають педагогічне звання старший вчитель, 15- вищої категорії, 6- першої категорії, 7-другої категорії, 2 - спеціалістів). 8 педагогічних працівників – це колишні випускники школи.

Основне завдання педагогічного колективу сьогодні – охоплення учнів мікрорайону навчанням, озброєння школярів міцними знаннями, виявлення та підтримка обдарованої молоді, підготовка учнів до подальшого здобуття освіти, допрофільна підготовка шляхом викладання курсів за вибором, факультативних занять, гуманне ставлення до вихованців, підтримка тісного зв’язку з батьками.

 В школі працює творча група вчителів. У своїй роботі вони використовують кращі надбання педагогів міста, області, країни. І самі працюють творчо, впроваджують на уроках інтерактивні технології, ведуть спільно з учнями пошукову роботу. Своїми здобутками, досвідом роботи діляться на засіданнях методичних об’єднань, педагогічних радах, залучають до співпраці молодих спеціалістів.

   У школі активно проходять предметні тижні, масові заходи до відзначення пам’ятних дат. Щороку в рамках тижня української мови та літератури проходять конкурси читців, інсценівки творів класиків української літератури, вікторини. Переможці шкільного конкурсу читців уже кілька років поспіль є призерами міського конкурсу. Гордістю школи є учні, які щорічно виборюють призові місця в численних конкурсах, акціях, змаганнях, вікторинах. Яскраво проходять тижні англійської мови, музики, трудового навчання, біології, математики. З особливою теплотою готується школа до зустрічі Нового року, свята весни 8 березня, Дня матері. Такі свята перетворюються у родинні дійства. Школа має ще й родинне спрямування, оскільки більшість батьків ще недавно самі були учнями і сиділи за цими ж партами. Тому вони легко погоджуються на співпрацю, а вчителям легше керувати навчальним процесом. Є кілька родин, де вже третє покоління навчається у нашій школі. Це говорить про одне – навчальний заклад має свій власний почерк. А тому щорічно із набором учнів у перший клас проблем немає.      

 Демократизація шкільного життя сприяє участі учнів у роботі  органів самоуправління. Основу цих органів складає рада учнівського самоуправління з такими комітетами: навчальним, культурно-масовим, правовим, здоров’я і спорту, інформаційним. У школі учні працюють у різних напрямках. Займаються туристсько-краєзнавчою, еколого-натуралістичною,  спортивно-масовою роботою, беруть активну участь у художньо-естетичних заходах. Дієвою є участь школярів у дитячих об’єднаннях „Калейдоскоп” ( 1-4 класи), волонтерському загоні «Турбота»,  шкільному євро клубові  «Глобус». Ефективність виховної роботи у великій мірі визначається взаємозв’язком школи з сім’єю. Основними формами такого зв’язку є загальношкільні та класні батьківські збори, робота батьківських комітетів, консультпункт для батьків та  батьківський всеобуч. Вся виховна робота спланована на основі Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів в загальноосвітніх закладах»  та організовується згідно тематичних місячників ціннісного виховання. Школа, у зв’язку з відсутністю у мікрорайоні будь-якої бази для виховання і розвитку молоді, виступає єдиним центром  не тільки для учнів, а й для молоді мікрорайону . У школі діють гуртки хореографічний, вокальний «Веселий дзвіночок», «Умілі руки», ляльковий театр, спортивні секції (з футболу, легкої атлетики, тхеквондо).

Щороку учні школи беруть участь в учнівських олімпіадах, турнірах, виставках, конкурсах, спортивних змаганнях, оглядах.

Традиційними є щорічні походи всією школою в ліс із заздалегідь продуманим планом, складеною програмою, із підняттям прапора України, виконанням гімну, змаганнями і розвагами. Учителі вчать учнів жити з природою, вміло розводити вогнище, шукати лікарські рослини, змагатися з різних видів спорту, орієнтуватись у лісі. Завершується все приготуванням каші. Учні отримують задоволення від самого походу, оволодівають практичними знаннями і вміннями.

 Найбільшою увагою користується організація туристичної роботи. Щорічно учні 8-9 класів ідуть в похід, це збагачує  їх знаннями про свій рідний край, вмінням організувати своє перебування на природі, приготувати їжу, облаштувати нічліг, вміння надати першу допомогу. Та найбільше учні вчаться жити в колективі, відчувати плече товариша і бути потрібним іншим.

Школа – субєкт соціального, політичного та економічного життя міста. Проблема, над якою працює школа- це інтеграція України в європейський та світовий освітній простір з орієнтацією на загальнолюдські фундаментальні демократичні цінності – викликає необхідність перегляду підходів до навчання і виховання. В нинішніх умовах виникає необхідність створення можливостей забезпечення компетентного ставлення учня до свого життя, виховання дітей у дусі загальнолюдських цінностей та ідеалів культури. Саме вихованість, культура стосунків відкриває здатність встановлювати зв’язки між різними сферами пізнання та духовності людини, допомагає цілісності сприймання та гармонійності світовідчуття, яскравому органічному уявленню про ієрархію духовних цінностей.

   Процес виховання органічно поєднаний з процесом навчання молоді, опанування основами наук, багатством національної й світової культури.

       Гуманістичний характер виховання передбачає побудову його змісту і форм на основі глибокого розуміння вчителями й вихователями природи вихованців, їх індивідуальних рис і можливостей, поваги до особистості дитини, турботи про її гармонійний розвиток, становлення взаємин співробітництва у навчально-виховному процесі.

  Ідеалом виховання є гармонійна, високоосвічена, соціально-активна і національно свідома людина, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями.

      Головним напрямком роботи з учнями 8-9 класів стає формування первинної профільної орієнтації, вдосконалення навичок самостійної інтелектуальної діяльності, початок становлення світоглядної позиції особистості. На рівні 8 - 9 класів учні на базі циклу предметів мають можливість формувати свою індивідуальну освітню стратегію в системі різнорівневого викладання даних курсів (за системою П.І. Третьякова).   На даному етапі організації НВП особливо важливе значення надається вибору курсів з варіативної складової навчального плану.   Ідея усвідомленого і компетентного вибору учнем варіанту допрофільної підготовки та профільного навчання важлива з причини того, що одним з найважливіших результатів шкільної освіти повинна стати спроможність і готовність учня до прийняття відповідальних життєво важливих рішень.

Здорова дитина – запорука здорової нації. Усі ми хочемо бачити дитину розумною, сильною, здоровою. Але на жаль, статистика стану здоров’я школярів сьогодні досить не втішна. За даними МОЗ України, 90% усіх підлітків мають відхилення в загальному стані здоров’я, з них 20 % мають по два та більше захворювань. Збільшується кількість дітей-інвалідів, дітей, які мають вади психо-фізичного розвитку, але бажають навчатися у загальноосвітніх навчальних закладах. Розуміючи те, що половина успіху в збереженні та зміцненні здоров’я школярів залежить від свідомої волі, психічної енергії, способу життя й поведінки людини, наш освітній заклад ставить перед собою завдання формування основ культури здоров’я, профілактики захворюваності,  підвищення рівня фізичної та розумової працездатності, створення умов для навчання  дітей з особливими освітніми потребами.

Педагогами розроблена програма «Школи сприяння здоров’ю», яка забезпечує систему виховної роботи по цілісному розвитку особистості учнів, сприяє  залученню батьківської громадськості, представників медичної галузі, органів шкільного самоврядування, громадських організацій та об’єднань до проведення превентивних заходів щодо профілактики негативних проявів у дитячому середовищі, формує в  учнів навички  здорового способу життя, розуміння основ здорового способу життя; розвитку відповідальності за збереження і зміцнення свого здоров’я.

Призначення школи - розвиток функціональної грамотності учня, функціональних компетенцій, створення умов успішної життєдіяльності в суспільстві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ___Кам'янець-Подільський, вул. Злагоди, 27Б
  • ___+38(050)358-54-79
  • ___Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • ___Кам'янець-Подільський, вул. Злагоди, 27Б
  • ___+38(050)358-54-79
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кам'янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №11

"Школи - соціокультурного центру з напрямком родинного виховання"

                 Гімн школи

         

                   Веселе сонечко встає,

                   Вже на годиннику 7.20.

                   Ми поспішаємо усі

                   До школи № 11.

 

                   Ведуть нас у країну знань

                   Наставники, що люблять працю,

                   Любимі наші вчителі

                   У школі № 11.

 

                    Тут провчимось аж 9 літ,

                    А коли буде нам п’ятнадцять,

                    Частинку серця ми залишим

                    У школі № 11.

 

                     З тих пір пройде немало літ.

                     А буде більше нам за двадцять,

                     Ми знов зустрінемося тут,

                     У школі № 11.